Ендоскопія двигуна у Дніпрі

Реальний приклад виконання ендоскопії у нас СТО.

Для проведення огляду використовували ендоскоп із поворотним на 180 градусів об'єктивом та освітлювальною лампою діаметром 4.5 мм, при цьому зображення передали на монітор комп'ютера.

Ендоскопія двигуна: що це таке, навіщо потрібно і як вона проводиться?

Розвиток технічних можливостей та наукових розробок дає можливість про машину дізнатися багато інформації без особливих зусиль. І важливим із сучасних методів діагностики авто, який дозволяє дізнатися про стан двигуна автомобіля є ендоскоп. Нижче ми докладніше розповімо, що це за діагностичне обладнання, навіщо воно потрібне і як діагностика здійснюється за допомогою ендоскопа?

Ендоскоп для діагностики техніки – це прилад огляду всіх можливих внутрішніх частин різних агрегатів. По-факту, він є відео камерою з підсвічуванням, закріпленою на кінці еластичного гнучкого стрижня. Зображення або відео з камери передається (виводиться) безпосередньо на екран ендоскопа, або на пристрій, що підготовлено заздалегідь і погоджено з ендоскопом. Це може бути планшет і комп'ютер і смартфон. Занурюючи гнучкий стрижень у частині моторної системи або двигуна, огляд зсередини всіх частин та вивчення їх справності з використанням ендоскопа називають ендоскопією. Вона незамінна при діагностиці різних поломок, де потрібно дізнатися працездатність важкодоступної порожнини в автомобілі, наприклад, діагностика стану циліндропоршневої групи та клапанів.

Ендоскоп — це сучасний інструмент, який дозволяє вам легко та докладно вивчити внутрішній пристрій вашого автомобіля. З розвитком технологій стає все простіше здобувати знання про свій автомобіль. Тепер давайте поринемо у світ ендоскопії та дізнаємося про важливість цього інструменту. Для цього дуже важливо ознайомитися з тим, що таке ендоскоп, та з покроковим процесом ендоскопії.

Інструментом, що використовується в автотехніці, є ендоскоп, прилад, що дозволяє досліджувати нутрощі різних предметів. Він складається зі стрижня з камерою та ліхтариком на кінці, а зображення, точніше відео з камери, можна переглядати на екрані ендоскопа або на зовнішньому пристрої будь-якому, яке можна підключити та поєднати з ендоскопом. Обстеження будь-якого вузла, де можна використовувати гнучкий стрижень з камерою, допомагає знайти вузьку проблему і швидко її усунути. Ця процедура виявляється корисною при огляді важкодоступних місць автомобіля, таких як канал впуску або турбіна. Однак основне його застосування полягає в діагностуванні справності або несправності групи циліндропоршневої системи та клапанів.

Для виконання ендоскопії потрібен холодний двигун, який не був належним чином прогрітий. Насамперед виймаємо свічки запалювання (або свічки розжарювання у разі дизеля), а потім вставляємо зонд ендоскопа в циліндр через свічкову криницю. Зонд ендоскопа може відрізнятися за гнучкістю, довжиною та можливостями камери. Це залежить від марки ендоскопа, його вартості та в цілому технічних характеристик пристрою. Крім того, він може мати як звичайне, так і інфрачервоне освітлення. Завдяки керованій поворотній камері ендоскопи пропонують широкий спектр можливостей. Це означає, що вони можуть оглянути всі внутрішні частини циліндра. Отже, ендоскопія є методом діагностування та виявлення несправностей, несправностей двигуна, що дає повну картину про його стан. І важливо зазначити, що на відміну від альтернативних методів діагностики, метод діагностики за допомогою енодскопа дає факти та докази існуючих проблем. До них належать потертості, тріщини, деформації, протікання тощо.

За допомогою запропонованої діагностики ми можемо оцінити різні аспекти циліндропоршневої групи (далі ЦПГ), що має вирішальне значення для визначення необхідності капітального ремонту двигуна. Ця процедура дозволяє нам оглянути стінки всередині циліндра на предмет будь-яких пошкоджень, таких як задираки, потертості або подряпини. Додатково можна оцінити стан стінок у районі місця переміщення поршня та перевірити наявність хонінгувальної сітки, яка підтверджує справність ЦПГ, особливо поршневих кілець. Вивчивши всі складові та переглянувши їх зсередини, за допомогою процедури ендоскопії, ми отримаємо важливу інформацію про стан двигуна. Ми розуміємо, що деякі двигуни де мотор з пробігом 100 тисяч кілометрів природно відрізнятиметься від мотора з пробігом 250 тисяч кілометрів. Тому плюсом до такої діагностики є можливість станом циліндра побічно визначити достовірність показника пробігу на одометрі. Однак важливо і потрібно перевіряти ендоскопом наявність заводських недоліків, що виявляються навіть на невеликих пробігах.

Огляд поршня дозволяє насамперед переконатися в його цілісності – відсутність тріщин та ознак руйнування. Ну а зовнішній стан поршня дозволяє будувати висновки про роботу двигуна. Чисті сухі головки поршнів без нагару і залишків палива, що згоріло, і масляного нальоту говорять про те, що двигун справний і працює нормально. За наявності дефектів можна визначити і їх причини: наприклад, олія та нагар на поршні свідчать про проблеми з поршневими кільцями, залишки палива – ndash; про несправності форсунок або запалення, а корозія та сліди антифризу –; про пошкодження прокладки циліндра та протікання охолоджуючої рідини в циліндр.Наступний пункт огляду – клапани. Як і для поршнів, для початку, тут оцінюється цілісність самих клапанів та відсутність пошкоджень, а також стан та геометрія сідел клапанів. За відсутності видимих проблем з «залізом» можна оцінити роботу клапанного механізму та мотора в цілому.

Про проблеми говоритиме рясний нагар на клапанах або масло на них, а сліди масла навколо сідла клапана вкажуть на не герметичність сальників клапанів (олія ковпачків, що знімаються). І якщо заміна задубілих сальників – процедура нескладна і не дуже дорога, то «шуба» на клапанах може говорити про більш затратні проблеми з EGR, вентиляцією картера, знов-таки поршневими кільцями тощо.

На моторах з безпосереднім упорскуванням під час огляду циліндрів ендоскопом можна також оцінити стан паливних форсунок. Якщо сопла форсунки покриті нагаром або масляним нальотом, це неминуче впливає на якість розпилювання палива, погіршує якість та швидкість його згоряння та підвищує його витрату. У крайньому випадку надмірно ллюча форсунка може стати причиною гідроудару. Справна форсунка, як і все інше в камері згоряння, має бути чистою та сухою.

Локації сервісів вантажних авто у Дніпрі

 

Сервіс Дніпро правий берег

Сервісне обслуговування вантажних автомобілів у Дніпропетровську на правому березі знаходиться за адресою вул. Орловська 21; Широта N48 * 28,035 Довгота E34 * 59,487

докладніше »

Сервіс Дніпро лівий берег

Сервісне обслуговування вантажних автомобілів у Дніпропетровську на лівому березі знаходиться за адресою вул. Берегова 200; Широта 48,5050 Довгота 34,9961

докладніше »